lördag 28 januari 2012

DISCIPLIN!

Det rör på sig fastän det kanske kan vara svårt att tro med tanke på intensiteten i bloggandet. Det är inspirationen som inte riktigt velat infinna sig, men jag tänkte prova en ny metod. DISCIPLIN! Kanske kan inspirationen väckas till liv genom att jag disciplinerat tvingar mig till att skriva. Jag tycker nämligen att det är roligt, så varför det inte blir av kan ju verka som ett mysterium.

Så nu börjar jag om på ny kula och om en tid vet vi ju om jag har karaktärsstyrka och disciplin nog för att få liv i den här bloggen igen.

Skriv gärna uppmuntrande kommentarer! Halva nöjet med skrivandet är att få läsa era kommentarer! Ju fler desto bättre! Hjälp mig! Peppa mig!

Ni ska få njuta av en bild på mjuka och gosiga pippisockor tills vi hörs / ses igen!

Mjuka, gosiga, härliga, fina, trendiga.....
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar