måndag 2 november 2009

Pep talk!

Ta tjuren vid hornen!
Ta chansen när den dyker upp!
Friskt vågat, hälften vunnet!
Alla är vi barn i början.
Trägen vinner.
Huvudsaken är att man vet att man försökt och gjort sitt bästa.
Övning ger färdighet.

Vad är nu detta? Jag försöker gjuta mod i mig själv eftersom jag låtit mig övertalas (det var inte så svårt) att delta i något som jag inte känner mig helt förberedd på. Ni kommer garanterat att få höra mer om det om någon vecka. Magen pirrar bara jag tänker på det och det är helt absurt! Det är faktiskt ingenting att oroa sig för alls, det får gå som det går, och går det på tok så har just ingenting förändrats ändå. Då är det bara att ta nya friska tag och försöka igen.

God natt!
*

4 kommentarer:

  1. Men nu blev jag väldans nyfiken!

    Minna

    SvaraRadera
  2. Det ordnar sej - jag lovar!
    //Marie

    SvaraRadera
  3. Men nu har det snart gått TVÅ veckor.../Re La

    SvaraRadera
  4. Jag har inte tittat in på ett tag.... och nu läser jag detta. Snacka om att jag blir nyfiken... Vad har du hittat på, vännen..... :)

    SvaraRadera