måndag 23 november 2009

Snart!

Jag kommer snart med en pinsam rapport men har inte riktigt tid just nu. Jag har nämligen ett nytt stort projekt på gång som ligger i avslutningsfasen så det börjar brinna i knutarna.

För övrigt är jag extremt trött på allt regn! Marken är mättad så vattnet tar märkliga vägar, en del dessvärre in i tonårssonens rum! Korna har egen pool med tillhörande gyttjebad och lerinpackningar. Det är minsann inte alla kor som har eget hemma-spa!

Oavsett hur mycket jag torkar alla tassar så är huset ständigt fyllt av leriga spårstämplar. Hundarna är lättare att torka och de håller sig (för det mesta) på golvet. Värre är det med katterna! De smiter in utan att tvätta sina tassar och sedan spatserar de runt hela huset för att få fossingarna torra. Det är märken på golv, bänkar, toastolar, skåp, sängar osv osv. JAG BLIR GALEN PÅ ALLT TORKANDE!

*

2 kommentarer:

  1. Klen tröst kanske, men du är inte ensam om konstant torkande. Det är lika illa här+ att jag har blöta hästtäcken spridda över halva byggden för att få de torra.
    Var är vintern ?

    Minna

    SvaraRadera
  2. Ja.. VAR är vintern? Lite minusgrader och snö skulle inte sitta fel nu i blasket. Visa någon av dagens bilder också! Man får faktiskt blogga flera ggr om dagen om man vill ;)

    SvaraRadera