måndag 15 oktober 2012

Körkort!

Sonen har nu körkort! Eftersom det skulle hållas hemligt för vissa och komma som en överraskning har jag inte kunnat skriva om det här. Jag har till och med tvingats ljuga, eller i vart fall komma med halvsanningar och undanflykter, men nu kan jag gratulera honom här också.

GRATTIS!

Bilen har varit ut på flertalet resor och äventyr utan att jag varit med. Jag har på den här korta tiden hunnit oroa mig över frosthalka, tätortstrafik, motorvägskörning, mörkerkörning och Gud vet vad. Det kanske släpper lite med tiden. Eller avtar i styrka. Jag oroar mig visserligen fortfarande när dottern är ute och kör fastän hon både haft körkort ganska många år och är en lugn och sansad bilförare. Tack och lov så är sonen också försiktig och ser bilen som ett transportmedel och inte en racerbil.

Kör försiktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar